de senaste om hur dåligt SL är...

Asså HATA SL busschaffören som sa att den inte gick till brandbergensindustriområde.. Efter han sagt det måste jag gå till en annan busshållplats där jag kliver på en buss som åker förbi min hållplats, sen går jag vilse och måste gå till brandbergensindustriområde med Elins "duktiga" förklaringar sen när jag kommer dit går inte direkt bussen därifrån längre så måste gå till söderbytorp och åka till handensnärsjukhus byta till farsta centrum bussen får solsting på busshållplatsen och bussen kommer aldrig när den väl kommer är de inge AC i bussen så de är skit varmt och i farsta måste jag byta till tunnelbana sen i Gullmarsplan byter jag till ännu en annan tunnelbana sen i hagsätra elr vart jag nu va byter jag till en annan buss och allt de bara för den där jävla gubben ljög för mig -.-
Usch om de fanns något annat bussbolag skulle jag lätt ta de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0