hahaha finisar

Mina finisar bråkar om att natha är ett emo.. Venne va jag tycker hahha :) tack natha och elin för ni bloggade jag har vart så upptagen idag och igår !

Mina bajskorvar för LÄNGEEEE SEEEN ½

Igår hade vi inventering med laget så JÄVLA kul har jag inte haft på länge ! FInns typ tusen grejer att skriva men då får de nog inte plats i ett inlägg haha :)

Bilder på de kommer senare <3


Idag: Först hade jag en grej (för personligt för bloggen ;)) sen träning ! Men nu ska de bli skönt att få vila :D känns som jag inte bloggat på skit länge !? Aja skitsamma. Rätt så bra träning med THUNDERS men vi är grymma endå nog om de ska typ vila nu puss ;*

över 1 år sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0