Jag har blivit en personlig tränare

Jag har blivit personlig tränare för min söta syster Emilia haha jag ska springa med henne 2 gånger i veckan för hon vill gå ner i vikt (vilket hon inte behöver) och få bättre kondition vi börjar nästa vecka wihoo fett taggad jag är vi ska springa på måndag sen i finland också när jag hon och Robban åker dit. :)




Jag funderar faktiskt på att bli personlig tränare elr tränare för de är så jävla kul att träna. Usch skulle aldrig kunna bli en jumpalärare... Aja har ju några år kvar tills jag kan börjar jobba ;)


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Kul! Jag går själv i tankarna på att bli personlig tränare just för möjligheten att hjälpa andra. Det får dock bli i framtiden. Idag är jag väl påläst om kost och viktminskning men saknar större erfarenhet vid gymträning.

2011-04-15 @ 15:18:03
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0