Det bara är så

Nallen hära ! :) Vet inte varför ja kallar mig själv så men men...
2O11's skummaste dag idag. Jag har garvat så fucking mkt!
Ja garva hela matte lektionen, jag låg bokstavligen på golvet i korridoren
och garva *nää fick inga snea blickar* HAHAHA fyfan.
Och sen har jag snackat om ''B'' hela dagen. Vafan har ja gjort det för? :O
Jag ogillade ju han grymt mkt sen nu ba MY GOD va gullig du är..!
Har dessutom gjort slut med Adde. Ni vet despans förhållande.
Lite oxå för att han va 16 & och Nazia hatar han :P
Men han e en najs kille. Han tog det bra ♥ *tur för mig - lättnad*
13 åringar ska inte va tsm med 16 åringar. FY MIG!
Helvete va flummig jag är :S
''B'' är en hemlig kille som ni inte får veta om tihihihi.
Eller, ah, Nazia, Anna & Penny vet och ''B'' iof.. :P
Min pappa kalla mig player idag -.-
Jag leker inte med känslor, så?
Är as trött på de. Player hit & player dit.
Undra vem de e som blir playad - Jag? Inte dom. Skifula.
Tråkigt halvlångt flummigt inlägg av NAALLEEN som gillar sin''B'' ;)
PUUSS PÅ RUUUMPAAN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0