orkar inte

orkar inte vill bara ligga här resten av mitt liv. Inget att skriva om jag orkar om jag orkar bry mig. Orkar inte låsas min egna lycka längre för nu är de bara att inse jag är inte lycklig. Jag är ingenting längre. Snacka skit bakom min rygg gör de jag bryr mig orkar bara inte visa det. Jag vet att ni gör det när jag säger hur jag känner men från och me dnu orkar jag inte bry mig ni får tycka att jag är störd i huvudet jag kanske är de vad vet jag. Snacka på nu när ni har chansen. Jag vill bara inte längre jag vet att alla kommer se de här nu jag vet att du ser det du säger att du inte bryr dig visst säg det du säger de jag säger inte är sant. Men vet du vad ? Jag orkar inte visa att jag bryr mig du har förlorat mig nu och föralltid. Jag kommer inte tbx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0