orkar inte

Orkar inte gå igonom samma sak varje dag resten av min skoltid önska jag fick byta skola har önskat de så jävla länge nu orkar inte gå till skolan samma sak varje dag varje minut. Samma jävla grej när jag kommer hem samma jävla tårar. Orkar inte med de här längre alla vet hur jag mår ingen gör något åt saken ingen frågar hur jag verkligen mår visst om någon frågar säger jag bra. Ingen frågar på riktigt om ni fattar va jag menar. Ingen bryr sig om dom där tårarna som ligger på min kudde varje jävla kväll ingen bryr sig om mig om mitt liv elr hur jag mår. Önska jag flyttade när jag hade chansen att säga ja bara natha som vet att jag kanske skulle flytta långt härifrån. Önska jag kunde säga allt till alla men alla skulle snacka bakom min rygg nästa dag. Värför skriver jag ens de här ingen bryr sig endå. Jag kanske hoppas, hoppas att de finns någon men de gör de inte. Onödigt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0