Sho bre jennys blogg!

Jenny vet nt att ja gästbloggar, tihihihi ^^
Aja hur fan ska man börja? Igår kväll chattade jag med en
och han/hon skrev en grej och jag seriöst tappade andan.
Först trodde jag han/hon skämta men kl va halv två så
tror de va seriöst. Shit iallafall vet inte om jag ska bli glad
eller orolig :S
Har städat rummet hela dan eftersom man har en lillasyrra som
kommer in och stökar så fick jag städa typ 3 elläh 4 gånger? Haha
så jävla kul dag dåra. Sista dan hos mamma  nurå, lite irriterad faktiskt
hatar att flytta varannan vecka. -.- Eller först var det okej ja brydde mig
faktiskt inte typ för allt blev ju bra? Men nu mår ja piss varje söndag.
Okej nu ska ja inte skriva värsta historien.
Ja ska blogga lite på min egen blogg nu, kanske hörs senare eller
nån annan gång ;) Puss :* ♥ / Natha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0