skäms

As dålig uppdatering idag jag ber om ursäkt ! Min dag:

Vi hade jumpa as jobbigt för jag har as ont i svanken. Sen åkte vi elr jag och sola medans alla satt där med mig sendrog vi till tekniken där vi gör en spagettibro. Då kommer jag på att jag glömt mina nycklar någonstans jätte kul ! Så klart vill ingen följa med så dom ka glömma att jag tänker följa med dom nästa gång ! Så hittar jag dom iaf på solakuten. Så drog jag till tekniken så fortsatte dagen som vanligt sen efter skolan drog jag Malin och Betty till farsta och jag köpte as söta saker ! :) Bilder kommer senare puss på rumpan :)

sminklös dag. Nu ska jag kolla på big brother och sen ska jag plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0