tja tja :)

Hejhej ♥
Kom hem för en stund sen och åt asså dagens uppdatering har sugit balle. Bättring på de tycker jag :) Nu ska jag berätta om va som hände i skolan:

Vi hade typ en vikarie som aah han va ju bra på engelska men allt annat... Heheh de va moas gamla rektor han va bra engelska lärare men asså han gjorde så jag fatta nada på matten och nu ligger jag efter igen och måste jobba as mkt hemma mindre kul. Sen en kille kom och krama mig bakifrån sen gjorde han mackan på mig och moa de gjorde så jävla ont sen han typ lyfte mig så jag sparka honom mellan bena haha fast han spraka tbx. :( Hehe men jag tänkte berätta lite om skoldagen efter som jag typ aldrig gör de.

Dagens tyckte de va riktigt gulligt faktiskt fast önska jag va smalare om benen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0