frågestunden svar på allt :)

Vad gillar du bäst? Basta, duscha eller bada i pool/havet? (Asså när man ska typ tvätta sig... xD)

Svar: Hahaha typiskt dig Johanna men asså om man ska tvätta sig duscha. Om man ska  bada pool elr havet. Bastu gör jag inte så ofta även om jag har en men men...

Vem är din absoluta favorit vän?

Har ingen :)

 Något fint plagg ur garderoben?

den fast blå så jääääävla snygg

 Hur många år är dina syskon?

brorsan är 19 i think och syrran 22 är yngst (a'

 Har du någonsin vart full?

Nope

 Har du något landställe?

Ja

 Om ja vart?

Spanien :)

vem gillaru (kille)? ^^

Höhöh de ska ju vara hemligth natha ;)

visst är jag bäst? ;D <3

Näj jag är ju det ;)

vilket är ditt favoritlag (förutom thunders & cougars)? :)

Utomlands: Cheer extreme senior elite elr hawaii pacific Sverige: Dynamite Diamonds.


Hur mår du idag?

Sådär <3

Visst är jag bäst?

Näj jag är :D<3

Kan inte du börja i cyclones nästa termin? vi ska bli ett junior fortsättningslag! :)

Men jag älskar ju mina Thunders flickor :(

brukar du läsa min blogg?

Japp :D<3

När kan jag komma till dig ?

Hahha de vi prata om igår ;) hahah men när de passar dig :)

Vi måste fan ut nån gång till Handen så kan jag lära din finfina trix :D Du vet vad jag menar ha?

Höhöh jag vet va du menar ;) vi kan ta de någon gång innan träning ;)

Kan du hjälpa mig med min header. Vill ha ny.??

Hahhaah du vill inte jag ska hjälpa mig med din header på riktigt va du skulle sätt va som hände med min förut ;)<3
vem gillar du? :)

Dig :) <3

bästa vän? :)

Har ingen alla betyder lika mkt <3

bästa bloggen? :D

Kissies ofc haha drev. Men venne riktigt läser så många :)<3

favorit lag (förutom ditt eget) ?

Dumma dig ! Hahah men typ cheer extreme senior elite :)
 
favorit förening (inte din egen) :)

Power (nej de här betyder inte att jag tänker börja i deras som alla kommer tro nu -.-)

oskuld?

Aah

första kyss?

Hampus :) (vette fan vart han bor nu hittar inte hans facebook heller)

har du rökt och druckit? :p

Aldrig rökt... Inte druckit heller...

solar du? om ja hur ofta? :)

Ja, hehe inte ofta alls <3

är jag cool? :D

Ja men jag är coolast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0