vilken snö storm asså

Hej , Bästa Elin här . Jag kom inte väg till skolan idag . Bussarna är inställda , Jag gick nästan till busshållplatsen men sen möte jag en kvinna som sa att bussarna är inställde i typ hela stockholm . Så det var bara att gå tillbaka i snö stormen . Vissa skolor är stängda men inte min . Fast jag får vara ledig . Men ja vill faktiskt till skolan , Träffa min sötaste kille liksom ♥ Han åker till finland veckan som kommer och jag ska praoa i en ica affär med Julia . Gud vad jag saknar Bastian :( ( min kille ) suck . Men jag pratar med Jenny i telefon . Hon kan inte blogga , Hon är hos sin syrra och det är lösenord på hennes syrras data och Jennys mobil har ingen teckning typ . Fast hon kan snacka med mig xD

Fattar ni vad jag skriver ? Jag brukar inte göra det haha







Jag i min säng som står mot min nya fiiina tapet :D

//elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0