volter, fys och brandlarm

Körde volter och fys sen skulle vi börja på programmet så börjar brandlarmet tjuta så vi fick sluta 10 min tidigare för det rök lite på taket... HHAHA, alla ba fortsatte så ba alla måste ut så fick typ alla panik så när alla fick panik fick jag panik så precis i dörren så ba vart de helt tyst. Men som sagt vi fick sluta :)


Nej man ser ju INTE att mina ögon är helt osovna. Jag vill kunna sova men de enda jag gör är typ att titta på mina jävla fotoalbum jag gjorde när jag va liten och sakna att vara liten och inte behöva göra något för jag visste inget om min framtid. Elr sakna att kämpa men de finns inget längre att kämpa för. Så jag har gett upp. Allt kändes så bra i dina armar men dina arman drogs bort allt kändes så lätt när du fanns nu är allt åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0