dag 2 min första kärlek

Fyfan rådnar när jag tänker på det fortfarande. Det värkar så töntigt men de va på dagis.. Jag vart kär i en kille som heter Erik kommer ihåg just den sommaren så jävla mkt. Alla mina vänner va bortresta utom han den veckan. Vi lekte borta ifrån dom andra.. Sen lekte vi typ med en håv och skulle fånga en geting. Erik fångar den i håven och tar den i handen, den sticker honom såklart. Så vart han jätte ledsen och han va ju allergisk mot getingar och det va bara jag och han där så jag vart jätte orolig att han skulle dö så jag pussade honom på kinden när han precis vänder på huvudet och vi istället pussas på munnen. Det va sååå gulligt kommer fortfarande ihåg det efter alla år. Men han dog inte.. Men sen efter den veckan kom alla tbx och jag började va med tjejerna igen. Det va kärlek för mig. Det är fortfarande äkta hur gamal man än är. Men tyvärr flyttade han och såg honom aldrig mer. Men sen förra sommaren såg jag honom på en kryssning jag visste att de va han, jag bara visste. Sen såg min mamma hans mamma och det vart värsta snacket.. Men så trodde dom jag va Johanna men jag sa att jag hette Jenny då vart han jätte generad ! Fyfan han va ju snygg också.

kan tänka mig att det såg ut såhär ungefär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0