Don't stop belivin'

Kan inta allt bara lösa sig kan jag inte bara få va lycklig som förut ?





Allt förandras på en sekund. Man märker de inte förns efter ett tag nu märker jag va som hänt med mig värför jag mår som jag gör. Vill säga till nån vågar inte ta steget men de kommer gå för långt. Sen står jag där. Som nu utan någon. Ingen bryr sig om hur jag mår. Jag kan lika gärna säga det högt ingen skulle bry sig. Men när jag väl står där beredd att säga feagr jag ur. Asså 2 saker jag behöver säga en av dom ska va så jävla svår. Jag vill inte jag måste erkänna jag har sagt till en person de är allt nu ska jag fan säga allt, jag ska ta steget jag skriver ett mejl nu på facebook alla mina vänner ska få höra. Jag orkar inte emd hemligheter längre bryr mig inte om dom kommer snacka skit om mig bakom min rygg ska åtminstone säga det till dom som bryr sig. Förlåt för de jag gjort förlåt för allt men nu ska hela sanningen komma ut. Jag kanske börjar med 1 kanske börjar med 2. Tillslut kommer alla veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0