feber ?

Tror jag har feber är inte säker mår inte bra iaf. Hoppas jag kan gå till skolan imorgon iaf ! Inte för skolan är rolig men jag saknar alltid mina söta vänner.

Juste: Idag sköt några killar i 6:an raketer inomhus så de börja brinna. Så vi fick "utrymma" skolan sen va de någon kärring som putta ut oss fast våran lärare sa hämta era jackor. Sen stog vi alla där ute och frös och kramades. Sen iaf fick vi gå in fast larmet gick fortfarande de gjorde skit ont i öronen. Så efter ett tag slutade det men alla fortsatte tjuta asså själva. Så skrek jag efter ett tag KÄFTEN ! I ljussalen där de ekar väldigt mkt haha. Fast dom vart inte tysta så va de en 6:a höhö sa inte så snälla saker men vem bryr sig.

Jag älskar er tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0