Hihih

Dag 13 – Den här veckan.

Som alla andra veckor skola och vara med kompisar. Handlat mkt. Höhö

Dag 14 – Vad hände mig idag.

Dagen är inte slut än men jag kan ju förutse va som kommer hända.

Dag 15 – Mina drömmar.

Ett stort fint hus med 2 små vackra barn. En liten blond flicka som är yngst och en store bror som är brunett men jag kommer nog aldrig bli tsm med en blond kille. Men asså man kan ju alltid hoppas. Sen ett fint eget företag för jag vill ju bli inredare. Sen en snygg man som kysser mig och kramar mig när han kommer hem. Någon som tar hand om mig på rätt sätt någon jag kan ta hand om. Ingen perfekt man men asså en perfekt för mig. Han behöver inga krav bara han är perfekt perfekt för mig. <3 Jag vill inte ha något speciellt bara ett normalt lyckligt liv.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0