If you are one of us then roll with us

SKIT bra träning. Förutom min lilla smäll så jag fick springa lite hehe. Som på våran tryout så fick jessie springa efter mina blodspår fick hon göra det nu också. Hahah förutom det lilla gick det skit bra. Juste igår hade vi jätte lång håltimma så vi drog till farsta och handla lite bilder kommer sen och när jag handla idag :)

Snyggosar

Moa är för van vid touch så hon fattar inte hur man gör på min.


Mina gullisar

Isabell är så vacker <3
Sötnos <3

Vafan gör jag ?


Smiley på asfalten

Min ''banan''




Issa sminak mig på bussen de gick inte så bra <3




Kommentarer
Postat av: Moa<3

HAHAHAHHAHAHAAA SNYGGA BILDER FORFAN :)<3

2011-01-20 @ 06:52:46
URL: http://puffaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0