imorn gäller det

Imorn säger jag det, elr kommer jag fega ur ? Jag orkar inte måste ha stöd tänker kämpa med dom. Elr kommer dom stötta mig ? Vilka ska få veta ? Mina vänner såklart. Elr kanske en vuxen ? NEJ ! Mina vänner men är rädd att dom ska himla med ögonen och snacka skit bakom min rygg. Den första jag hade försvann långt bort är den andra finns hon ens kvar för mig ? Har jag någon som jag litar på 100 % antagligen inte eftersom jag inte berättat än. Jag försöker hitta nya att lite på det är så svårt att bara lämna ens liv i någons händer. Jag är rädd och orolig va ska hända ? Kommer jag bli skrattad åt ? Jag vågar inte jag kommer säkert fega ur... Om inte någon tar upp det gör inte jag det. Nej nu orkar jag inte längre. Jag vet inte va jag ska göra längre.

Strök allt ångrar mig men endå inte. 

Jag sökte på det på google bilder de va hemskt..





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0