lädsän gubbä

Ooh, ingen att vara med känner värkligen inte för att vara ensam igentligen.. Ska diska och städa badrummet + mitt egna rum. Tråkig lördag får se om jag orkar umgås med någon ikväll. Kanske drar ut aah jag vet inte jag orkar inte stanna kvar i huset. Träningsnarkomanen innom mig säger stopp till godiset så blir nog inget ikväll inte för att jag har pengar heller. Så vi hörs senare puss on tha rumpha.

Ge mig den där dagen tbx. Min tryout dag till thunders. Saknar ♥


Skulle göra allt för att de skulle bli sommar. Få återuppleva veckan i stugan. Om de va sommar den här tiden på dygnet vet jag redan vart vi hade vart. På tågspårsbron. Våra idiotiska drivningar och glömmer aldrig när vi råka ha sönder en skit stor planka på bron så hörde vi hur den hamna i vattnet och börja as garva. Elr när det kom ett tåg och ingen märkte nått (det är förbjudet att vara där, men de kör nästan aldrig tåg där och man får va på en viss del av bron) så fick jag panik när hela bron skaka och hoppa nästan ner i vattnet men sen sprang jag av bron och hoppa ner i diket med min kusin som va helt lugn medans jag hade panik att de körde ett tåg fullt med stockar på ovanför mig. Elr när vi rista in killen vi va kär i:s namn i järnet. Sen dumpa han min kusin och hon rita en stor kuk istället och svärde och sa jävla kuk huvud (på svenska). Asså jag låg och skratta i timmar. Elr när jag glömde mina skor under bron så skulle vi hämta dom och jag trampa nästan på en huggorm så jag döda ormen med en skit stor sten och gick gråtandes efter mina skor. (JA, JAG ÄR ORMRÄDD)

Fan va jag saknar. Skulle göra allt för att ligga på en varm planka på bron och höra ljudet av små sten som min kusin kastar ner i vattnet. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0