opsiii :O

Hehe glömde visst bloggen. Vakna kl 1 och 10 minuter senare skulle jag va på torvalla. Så det vart ltie brottom sen efter vi badat satt vi och åt pommes till frukost bläää ! Borde börja äta nyttigare.  Sen drog vi till issa och så va vi med några men vi skulle va med några till men ofc så fega dom ur ;) Vi kolla på en as skum skräckfilm fast det va ba jag som satt och snacka hela tiden haha. Sen drog jag hem och nu sitter jag här. Puss på er :)

mitt sällskap for the moment :/ fy för den där godis påsen som vill ha mig och jag vill ha den.. <3

Ensam hemma kväll blire. Haha det nästan ingen vet är att jag sov ensam igår natt haha men vissa ville ju inte sova med mig :(<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0