opsiii

Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Den när jag fick åka snöskoter första gången. Känslan när man tog på sig hjälmen och grensla skotern och sen hörde man bara den gasa sen va man på väg mot något annat :)



Dag 19 – Detta ångrar jag.

Jag ångrar ***** önska jag aldrig gjort nått då skulle allt vara normalt nu kommer inget bli normalt igen.
Sen ångrar jag en sak som inte många vet. Önska det aldrig behövt gå så långt.

Dag 20 – Den här månaden.

Har vart seg och sorlig.

Dag 21 – Ett annat ögonblick.

När jag hållde min kusin för första gången. Och hon öpnnade ögonen och titta på mig och log. :)

Nu är hon så stor :')

Dag 22 – Det här upprör mig.

Jävligt mkt men de som upprör mig mest är när folk säger ät människa bla bla. Elr vi ska trycka i dig mat om du fortsätter vara sådär smal. Liksom som om jag är 3 och inte kan äta själv. Jag försöker gå upp i vikt men de är inte alltid det lättaste jag försöker åtminsotne nå upp till 46. Det är mitt mål. 

Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Cheerleading ! Alltid kommer cheerleading finnas där för mig den kommer aldrig försvinna.

Dag 24 – De här får mig att gråta.

Det inte många vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0