fuck u, nu är de ifyllt

Sur nej irriterad på jobbiga jävla idoter när man ska prata med någon om något viktigt så ba öööh jag är dum i huvudet jag venne vem du menar. Man ba fuck u ge henne telefonen. Så ska man vara "snäll och trevlig" för annars blir den personen sur oj nämen förlåt jag ska hålla allt inne för du inte ska vara sur. Och nej de är inte över än de jag tycker då ? Det räknas tydligen inte. Oh blir abra så jävla irriterad på dom där bögarna som ska sitta och leka coola inför sin tjej. Dom är inte alls coola för de där beteendet är sjuuuukt irriterande. Men värför skriver jag de här, min åsikt räknas ju tydligen inte. -.-

Fuck u

Aja vart i skolan idag skit tråkigt som vanligt idag ska jag blogga bra så tummen upp.


ni får en gammal pallante ta en bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0