Hej ( elin )

Det är elin som bloggar hära . Det vara länge sen !! Men det  hände ju saker mellan mig o jenny så aa ... Men nu är allt som det ska förutom att vi inte träffas haha . Men jag skulle gästblogga , för jenny hade ngt som ja inte kmr ihåg va det var . Men jag ska ju flytta så jag har packat ner lite saker . I helgen ska ja måla lägenheten pappa har köpt kul kul . Och min kille ska till norge veckan som kommer så jag kmr sakna honom as mkt :'(
Jag o vladii :D
Tur att detinte är ett emo inlägg som en annan gärsbloggare gör på jeennys blogg.... Haha sorry till den personen som ni kanske vet vem där är. vill skoja lite men det blir inte kul , värsta random inlägget... haha Hoppas jenny gillar det <3
//elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0