i'm the best so fuck the rest (natha)

Finns för Jennys blogg vet ni! Hennes internet fuckar nånstans i sverige så
ni får dras med natha ;).
Kollade nyss klart på melodifestivalen, ganska så nice.
Imorrn blire kanske Wifey & Kakan igen ♥
Eller centrum och fixa fake piercing (får nt ta riktig -.-) till läppen och näsan. :)
Skit många säger att ja passar med piercing i underläppen så tänkte testa..
Träffade på nån random kille idag oxå första intrycket av mig. FJOOORTIIIWWWSZZ.
Ja ba fuck off lixom -.- Eller nej så var det inte.
Han och hans kompisar snacka skit bakom mig, som om jag inte hörde? ;)
Höll på ge tönten en fet smäll men lät bli, han kunde ändå inte bli
dummare så de va ingen mening.
Typ i somras när jag och Elin e knarkade sss så vare nåra i terminalen
som ba ''FJOOOORTIISAR hihihihih Fjooortiiiis''
Snacka om nolifer :) PussPuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0