jag började fan gråta

Asså va tvungen att skriva av mig hittade en text jag skrev när jag mådde jätte dåligt ett tag. De märktes i bloggen oxå. Aja här kommer de jag skrev:

Jag bara låd där väntade på att dagen skulle gå tänkte vafan har jag gjort med mitt liv. Mamma skrek att jag skulle gå till skolan för 20 gången på 5 min. Jag reste mig klädde på mig. Allt va som vanligt hittills. Gick till skolan såg alla springa runt och skratta jag försökte le de funkade jag va trovärdig ville ba inte att folk skulle se under ytan under fake smilet. Alla gick runt och kramades jag följde efter. Jag kom hem satt på hallgolvet och grät klockan vart träning träningen kändes så bra inget att oroa sig för tills rykterna inom laget började sprida sig. Jag förstog inte hur en person kunde förstöra de lilla jag hade kvar. Jag gick till träningen kände hur rykterna spred sig bakom min rygg jag gick hem. Mamma började fråga om skolan. Då förstog jag att hon hade förtått att något va fel. Jag orkar inte bry mig satte mig i duschen grät. Tänkte på hur mitt liv hade förstöts och de fanns ingenting jag kunde gör åt saken. Jag gick ut tänkte nu fan ska jag göra de skrev ett långt sms till ***** och ***, raderade hela släppte min mobil i golvet den gick i små bitar. Tänkte värför skulle dom bry sig om jag skrev sanningen skrev va jag kände. Jag visste att mamma och pappa redan låg och sov så jag tittade i gamla foton. Grät när jag såg mig le. Önskade jag kunde vara där igen sitta och vakta min kusin när hon bada. La mig ner skrev allt de här nu ska jag sova drömma mardrömmar som vilken annan natt som helst. Vakna och gå igenom allt igen.



Hur kunde jag må sådär utan att göra nått åt saken ?

Glad att allt är bättre nu. Visst de finns vissa dagar men så är de väll i dom här åren ? Jag kämpade mig upp själv ingen kunde räcka sin hand till mig. Natha mötte mig på vägen. Kommer nog aldrig enda upp men kommer nog aldrig enda ner igen heller. Glad att allt är bättre men jag vill inte minnas de där.

Iaf tack Nathalie Collin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0