oj oj

Heheh ja de gick ju sådär med bloggen idag men betty ringde mig och sa att jag skulle möta henne i handen om 30 min jag ba wtf :S sen tjata jag om min cola och något annat aah iaf haha sen drog jag på träningen så nu sitter jag här och har käkat precis. Ska ta en dusch och tvätta mitt hår med mitt nya schampoo som luktar smultron :) haha sorry elin jag va tvungen att byta jag tröttna på den förra lukten som elin älska haha iaf så ska göra de nu och tvätta piercingen pöss oha jag skrev pöss haha oj jag skrev oha :S aja långt inlägg så om du läst hela creds ! ♥

allt har gått bajs idag utom träningen

Köpte ett linne också som ni får se snart elr fick de av betty sötisen <3 nöjd nu betty ?

Kommentarer
Postat av: Betty

YEEES, MYCKET NÖÖÖJD :D

2011-03-07 @ 22:28:20
URL: http://awimbawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0