I'm blind to you haters /

Sjuk chey här.. Men det var längesen jag gästbloggade här så
tänkte det var dags att slänga in ett inlägg :)
Jenny skulle ju typ ha en ny design så ni ser väl det snart då.
Aja, snart ska jag fixa mat, inte för att jag orkar för egentligen
så pallar jag inte men måste. Men shit va tråkigt inlägg det här blev nu..
Har legat på soffan och tittat på film fram tills för 20minuter sen.
Min statistik suger eftersom jag slutade blogga ett par dar,
riktigt j*vla dåligt av mig men snart är jag igång igen behöver lite
tid bara och kanske en länk av snälla Jenny ;$ Haha :) ♥
PUSS och så får vi se när jag skriver här igen ;)
Föresten... Bjuder på lite olika webcam pics :))
Juste vafan, ni vet jue inte att jag slingat håret, blont
ska fixa bättre snart men det blev lite orange oxå :/
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0