frågor och svar <3

othilia om Bra besökt:
fin blogg! :-)

Svar: Tack så mkt :)

 
Ann om chacha :):
Åå, längtar efter sommaren när jag ser ditt foto :)

Svar: Alla längtar vi nog efter sommaren :)





sophie <3 om Godnatt:
åååhh! jag verkligen saknar cheerleadingen fattar inte varför jag slutade.. hur mycket kostar det att gå på cheerleading igentligen? skulle vilja börja igen för det är verkligen skit kul! PS: du kan antingen svara med en kommentar i min blogg eller skriva till mig i facebook! :) <3

Svar: Jag visste inte att du gått på cheerleading ! Vilket lag gick du i ? Men med kostnaden är ganska dyr för att vara en sport alla föreningskläder, licens, försäkring (en "farlig" sport) och själva kostnaden att vara i föreningen, om man reser och sånt. Så ja jag kan ju inte säga en exakt summa men ja de är ju ganska dyrt. Men mina föräldrar säger att jag inte ska oroa mig om kostnaden. Skulle va roligt om du börjar igen ! kram :)

från en av våra träningar :)

Ps: Svarar långt ifrån alla kommentarer vissa är så onödiga... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0