Ilove u ♥



De gör ont att se den här bilden. Tänker bara på när hon kommer gråtandes till mig och säger att hon saknar mig elr när hon vart ledsen för hennes syster hällde såpa över henne de va samma dag som bilden togs och hon hade inga kläder och hon ville inte sluta gråta (jag och min kusin va barnvakt åt henne och hennes storasyster) vi försökte med allt tillslut fick vi in henne i duschen sen slutar hon gråta när henne syster kramar henne de va så gulligt ! Saknar mina små bebisar de gör ont att tänka att dom en dag kommer sluta va små och somna i min famn framför hello kitty. Elr kommer inte springa efter mig vart jag än går. Även om de är jobbigt för stunden och jag kanske vill va ensam med deras storasyster gör de lika ont varje gång att lämna dom ♥


Kommentarer
Postat av: FRUGAL FASHION.

jaha, aj då!!

2011-04-08 @ 15:48:10
URL: http://almajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0