man får bättre astma av träning

Läste ett inlägg där de stog att en person inte tänkte börja på fotboll för man sprang mkt och de va inte bra för hennes astma ? Haha jag har astma och noway hade jag haft så bra lungor som jag har idag om de inte var för cheerleadingen. De är en jävligt svår sport. Att springa och sporta förbättrar astman. Jag hade sjukt dålig astma förut och nu har jag tom bättre andningsgrej än en vanlig människa. Så för alla astmatiker ni ska kunna gå på vilken sport ni vill inget ska stoppa er. Man kanske ska börja anstränga sig sakta men som jag lästa på awimbawe.blogg.se :

Nothing is impossible, because impossible itself says IM POSSIBLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0