gör några till även om de inte vart helt rätt :P

Dag 25 – En första.

Första ?

Dag 26 – Mina rädslor.

Att bli fet.. Att dö. Varje dag är jag rädd för olika saker ibland kan de va spindlar. Ibland kan de va att jag gjort nått och vågar inte möta sanningen. Helt olika saker liksom.

Dag 27 – Min favoritplats.

Spanien ! Känner mig så jävla bra där har inga problem allt känns bra lägger undan mina problem liksom. Ute och gör saker med folk i området, solar, badar. Allt känns helt enkelt lätt där jag älskar det stället de finns inget som kommer förstöra det. Hur jävla kallt de än är där (på vintern äre typ + 16 men endå) så känns de som de är mitt ställe bara mitt känns som om va jag än gör blire rätt. Ingen kommer kunna ta ifrån mig takterassen, poolen, mitt rum, saltsjön, havet, djuren elr parken.
 
Min lilla Sköldpaddis ska få ungar, här va hon en liten kattungen själv och hon va sjuk lilla burrbollen. Kommer ihåg hur synd de va om henne :'(

Min spegel med alla snäckor <3 (dom syns inte på bilden)


Dag 28 – Det här saknar jag.

Spanien såklart..

Staden är så jävla mysig så kan man helt plötsligt hoppa ner i vattnet. Men de är så mysigt där jag bor också lite avsides cykla till stranden så är vattnet lika varmt som luften. Vill bara dit nu !

Vakna på morgonen gå ut på altanen titta på min lilla arga trädgårstomte och käka jordgubbar :)

Sen 6:an även om jag gillar de vi har nu bråkar vi nästan bara. 6:an va så jävla bra STOR saknad ♥

Flummet va ju roligast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0