visste du att ?

  • Att när jag står vanligt elr med fötterna ihop går inte mina lår elr ben ihop någonstans.
  • Att jag älskar oversice kläder.
  • Att jag gråter ofta mig själv till söms, för på kvällen kommer jag på allt de sorliga.
  • Att jag faktiskt gillar när killar är på för då slipper jag fråga om han gillar mig.
  • Att jag hatar att äta.
  • Att förut älskade jag mat.
  • Att jag äter fast jag bara har lust att spy.
  • Att jag blir mätt på en såndär mini yougurt (?)
  • Att jag aldrig letar efter en kille. Om de dyker upp någon blir jag bara glad, men de är inte så att jag hatar att vara singel.
  • Att jag vill flytta.
  • Att jag älskar att inreda.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

härligt:) jag är nöjd:D vad hittas på idag?:D

2011-02-20 @ 13:22:04
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: bajs

du äter heeeeeeela tiden lek inte anorexia barn!'

Aso du vill bara ha uppmärksamhet, din fula fjortis.

DU ÄTER FETT MKT I SKOLAN,du äter jämt godis,klubbor,skräpmat,muffins och annan skit. Du är ALLTID hungrig

2011-02-21 @ 16:43:23
URL: http://bajs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0