de ni inte visste om määäj

  • Jag hatar att bli kär för man blir bara sårad
  • Jag har haft mardrömmar som hänt på riktigt.. (tex som en viss person dör)
  • Men det har bara hänt en gång..
  • Jag är hellre på träning än med vänner för att vissa alltid dissar än.
  • Jag nästan aldrig blir arg jag blir mest ledsen. (har vart arg på 3 personer i hela mitt liv)
  • Och då blir jag värkligen sur..
  • Jag gjort massa saker jag ångrar.. Som inte är så kul precis..
  • Jag gillar att Köpa saker ;) men de visste nog några redan ;D

upp och ner :D<3


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



Hej :) superkul att du är med i dagens blogg! HA EN UNDERBAR DAG (:

2011-01-11 @ 18:07:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: Kul att du är med och tävlar om en fett STOR länk på min blogg! Dagens länk avslutas kl 22.00 imorgon, onsdag! Du får spamma hur mycket du vill, större chans att vinna då! Sista chansen att vara med i Dagens länk! :)



tack så mycket!

allt bra? :D

2011-01-11 @ 18:55:23
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0