jag har inte ens tackat er

För att ni 2 va där idag när jag grät när jag behövde någon som skulle krama mig och säga att allt skulle ordna sig.

Vladana min man <3


Moa <3

Ni fanns. <3

Asså jag behövde värkligen någon när lärarna valde din sida när jag satt där med en blöt tröja och titta ner i marken och pilla med ärmen. När jag fick sms från ni vet vem och han också valde din sida. När jag önska jag kunde gå tbx till dagen då de vart jag och han och ångra allting. Du vet vem du är. Du vet att jag är besviken du vet att jag inte orkar längre du vet hur jävla ledsen jag är. Endå sitter du bara där tyst säger ingenting när jag försöker lösa allt. Gör samma sak igen. Besviken, trodde vi va riktiga vänner men de va ju tydligen skitsnack. Ångrar så många beslut jag gjort. Som den här texten jag vet att du kommer visa någon. Vet att du läser dom här orden du vet nog också hur jag sitter och gråter och darrar med fingrarna över tangeterna. Du vet att jag älskar dig men är så jävla besviken. Vet inte hur de kommer lösa sig nu. Bara så besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0