naaw <3

anonym om lite random bilder från i somras:
Du är skiiit söt!!!
Va har du för storlek i skor för dina fötter ser jätte små ut?

Kan inte du berätta mer om ditt landställe ?

Svar: Hehe tack, 37 och är 1.58 och en halv

Jag har 2 landställen ett i spanien och typ ett i finland.

Det i spanien har vi inte haft så länge det är super varmt och ligger i spanien torrevieja där brukar jag bada mkt och äta glass och va med folk jag lärt känna i området. Gå till heta kalle och cykla till beachen och sola och bada :) Haffa killar och lite sånt. :)

utsikten från våran takterass :) fast man ska se en saltsjö också :S<3

Jag i mitt rum med min fyllehatt <3

Våran arga trädgådstomte :)<3

Beachen <3

lite av poolen <3

Sen har jag ju ett i finland elr asså typ för det är min mormors hus men när jag va liten ville jag ha ett landställe för alla mina kompisar hade ett så pappa sa att hos mormor va vårat landställe så det har väll följt med. Där fick jag mitt intresse för snöskoter. Även om jga är under 18... Där bor mina små kusiner också :)

Naaw första gången jag åkte det. På min födelsdag faktiskt



Jag och min kusin ALLTID bryggan

Glömmer aldrig sommarnätterna i stugan (bakom) och utomhus en hel vecka själv med kusinen.

Hoppas du fick veta det mesta nu :)





Kommentarer
Postat av: anonym

Är du rik och bortskämd elläh??? <3 bra blogg

2011-01-16 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0