orka med livet

Seriöst oh så jävla omoget orkar inte kan skolka hela dagen ingen skulle märka att jag va borta. Ingen skulle bry sig om jag föll framför en buss alla skulle ha fest. Oh kan jag inte bara få försvinna dyka upp någnstans där de är bra de här är just anledningen till att jag mår så dåligt som jag gör slutat vara med vännerna, (om jag ens har någr kvar) hemliga grejen, huvudvärken och mardrömmarna kan vakna mitt i natten och vela spy för drömmarna är så skrämmande. Jag kan ligga i timmar i sängen och bara gråta. Jag mår så jävla dåligt enda stället där de är bra är på tärningarna och nu har problemen börjat följa efter mig dit. Asså jag orkar värkligen inte längre vafan äre som är så kul jag ser värkligen inte det roliga i saken ? Seriöst jag har stått ut ett tag jag kommer inte kunna hålla tbx tårarna så länge till. Jag vill bara försvinna. Ingen kommer kommentera för ingen bryr sig kan lika gärna dö här och nu. Har aldrig mått såhär dåligt som just nu i mitt liv.


Fuck livet

Kommentarer
Postat av: sara duvet

Du ska inte behöva känna sådär, finns för dig cheyen<3

2011-02-01 @ 09:24:33
URL: http://corneliaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0