Skit bra träning, resten mindra bra

Skit bra träning mindra bra resten av dagen. Elr aah vi får se hur det slutar. Men jag hatar min fucking tandställning och min fucking skola som inte vill ge mig en värktablett fast jag typ gråter. Asså det känns som om någon slått mig 1000000 gånger osv. Pallar inte skriva för det går inte att beskriva med ord..

Nu ska jag ducha och ta värktablett för 1000 gången idag. Sen ska jag knarka tv sen ska jag sova. Orkar inte mer seriöst ! :'( Kan dom inte bara bli raka och sen får jag gå runt och le utan att de ska göra ont.

Kan ju inte äta ÄR HUNGRIG !

Spanien NU NU NU !


Kommentarer
Postat av: Ilona

vem fottade??

2011-01-18 @ 15:36:51
URL: http://iilloolillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0