sorry

Asså sorry för min dåliga uppdatering men har ju vart på bio med: Vladii, Issa och Elin fan va kul vi hade asså ! Sen va det några typer som föllde efter oss host. Som jag kastade min kompis morötter på. Super skojsiii. Plus jag kidnappa deras läkerol. Haha här kommer lite bilder.



mitt faceloook :)

flumm bilder ? <3

Min ankhhhhaaa<333

 rödajackor.se :)<3

baby <3

<3



elin petar du i näsan ? <3

haha <3

issa va söt <3

ego ?



haha elins skåp nykel

jag har blivit kanin

asså elin kan värkligen bjuda på sig själv

elin och sina morötter...

issaaa på donken <3

bejbiiii <3

OMG MENARU DEEEEET :O

är man cool så är man <3

coolish man är <3

Hoppas det va bra :)

Kommentarer
Postat av: elinoo

haaha nääj !! Det kliade :S jag tog inte upp fingret men liksom utanför :P

2011-01-05 @ 23:26:51
URL: http://danci.blogg.se/
Postat av: Issa den bästa :D

Haha vad fiina vi e:D<3

2011-01-05 @ 23:28:56
URL: http://onlyissa.blogg.se/
Postat av: vladana:)<3

Åh fyfan<3

2011-01-05 @ 23:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0