sötnosar

Malin  ([email protected]) om det gör ont:
Sitta i duschen? :O
Btw
Hej, jag har frågestund så skulle du kunna vara söt att fråga en fråga eller två? http://lifeofmemalin.blogg.se/2011/january/fragestund-1.html#comment :) <3

Svar: Ja, jag gillar att sitta i duschen och gråta så ingen ser och jag fryser alltid när jag är ledsen så det är skönt med varm vatten. Kolla gärna malins frågestund allihop. <3
26 Januari, 15:25  
Natha om platser/stunder jag saknar 2010:
Har massa minnen från 2010 fast vill egentligen bara glömma det året.. så mkt hände på samma gång. fast vill inte glömma för har så jävla många bra minnen oxo men hoppas att 2011 blir bättre..<3 OMG bora som vanligt i bakgrunder och lyssnar på musik :P

Svar: Jag förstår de hände så mkt då för dig. Finns här för dig älskling <3 Haha kommer faktiskt inte ihåg va han gjorde ibland va han med också :)<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0