tack nästan alla <3

lindshe om onsdag :):
Cha cha!
Jag bara undrar vilken din favoritläsk är ?! :)
KRAM - http://lindshe.blogg.se -
Svar: Hihih mumin läsk som bara finns i finland och sen powerking :)<3
12 Januari, 19:43  
Simone H om Skit flummig dag i skolan:
vig du är :d

Svar: Tack :)<3
12 Januari, 17:07  
Felicia om Duchen:
Du e fan skiiit ful!! du e säkert sämst på cheerleading!!..hoppas du slår dig nån gång..kmr fan as garva då! hahahahhahhaha

Svar: Har du sätt mig någon gång träna elr ? I skolan visar jag inte ens vilka volter jag kan ?! Skit ful slår mig ? Asså seriöst du går säkert inte ens på cheer hur skulle du veta va som är bra elr dåligt då ? Vem vet jag kanske är bra på bygg tex ? Elr volter va vet du ? Elr rörelser elr hopp. Hur fan skulle du kunna veta ? ;)


Asså ajg mår skit dåligt just nu, så jag ber om ursäkt för dålig update ! Men asså mkt som hänt idag.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahha aso tro nt att jag nt vet vilken lag du går i.. du går i Thunders, visst? :d hahah ägd!! o btw cheerleading e SÄÄÄMSST, som dig :P HAHAHAHAHAH

2011-01-13 @ 18:31:38
Postat av: lindshe

Min favoritläsk är ofc vanilj-cola ! Så fruktansvärt gott Som att stoppa vaniljglass i cola, MUMS! <3

Och den jag ogillar mest måste nog vara fanta, har väldigt svårt för apelsinsmak i både dryck och godis!

KRAM - http://lindshe.blogg.se -



ps, gud va taskiga alla är! skit i dem bara!

2011-01-13 @ 19:15:25
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0