WTF

Anonym om tjarå:
Du känner inte ens Sara' Blondin, eller vad hon nu heter på facebook?
IP: 90.230.117.234
07 Januari, 23:53  
Anonym om fuck livet just nu:
Sluta spela cool, du tror du är cool för att du vill slå ner någon..? OMOGEN

Svar: Vadå jag inte känner sara ? Du värkar inte känna sara eftersom du inte vet vems hennes vänner är ? Vadå spela cool och tror jag är det för jag vill slå ner någon ? HAHA skaffa dig ett liv ist för att sitta och kommentera min blogg om saker du inte vet ett skit om !? Haha kbry att jag är omogen jag är 13 tror du jag är jätte mogen då elr. Lär dig att folk kan se ditt IP nummer grattis nu kan alla se det och hacka sig in i din data. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt då<3

2011-01-08 @ 00:31:24
Postat av: Gustavragna

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-06-06 @ 11:26:43
URL: http://gustavragna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0