åker om några timmar ♥

Åker snart men först måse jag fixa i mitt rum och packa de sista och duscha och fixa mig så aah vi hörs om en månad och oroa er inte de blir uppdatering av mina gästbloggare Elin och Natha och dom har lovat mkt uppdatering annars skäller jag på dom ;) ♥ minst 5 inlägg per dag och minst 1 bild i varje inlägg ! (tänk på att ni är 2 så ni behöver bara göra 3 liksom) såklart får ni göra fler inlägg än 5, ni ska få en liten grej som tack sen om ni sköter er ;*
PS: Skriv på olika tider helst och inte liksom 325676 inlägg på 2 timmar...

Hade skolavslutning idag så de va najs härs om en månad dårå bitches ;*

Kommentarer
Postat av: Ragge <3

Kom tillbaks Jenny :/ <3

2011-06-14 @ 17:05:55
Postat av: Malin Sjöblom

Fyfan vad jag kommer sakna dig underbaraste ♥

2011-06-14 @ 19:10:47
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0