men sämst då :(

Har blivit förkyld.. Sådär precis i starten på sommarlovet. DISS!
Fast det har ju sina fördelar? ;) Fick Sims 3 av pappa :)
-"Det finns ju inga spel som jag spelar"
-"Spela Lips då?"
-"Men jag har ont i halsen!!!!"
Hahah, se vad bortskämd man är (aa) Imorrn drar jag till rudan
med Natalia, Klaudia, Dario & Adil, mina blatte amigos :D ♥♥
Samuel kanske följer med, fast vet inte.. Vi har inte haft så bra relation
sen vi gjorde slut. Menmen. Ganska dålig uppdatering av mig här
fast det är jobbigt att hålla uppdateringen på 2bloggar samtidigt..
Ifall jag inte hinner blogga imorrn så ska ni veta att på fredag
ska jag på min farmor's begravning så kanske blir dåligt då oxå.. :/
Men lovar att blogga så mycket jag kan när jag har tid!
Nu ska jag sova, kommer bli en tung dag imorrn så ;)
PUSS

Oldie..

Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

Fråga 1 fråga eller 2 i min tuffa frågestund är du gullig! http://lifeofmemalin.blogg.se/2011/june/hemlighet.html#comment

2011-06-16 @ 19:59:41
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0