om jag inte vill dö så är det bäst jag börjar blogga...

Ni är dom som gör skolan nånting att minnas ♥

Ni har väl läst Jennys rules? ;) 5 inlägg varje dag eller vad det var (a'
Har vart på min farmors begravning idag, this is life lixom...
Aaa, det har iaf blivit kina mat idag sen film och grejer, och imorrn är
det haninge festival nånting i rudan så ska dit med nåra tror det
är allt jag planerat imorrn sen på söndag ska jag chilla och packa
och sånt för ska till mamma på måndag. Juste har en tävling där
jag lottar ut en rosa eller grå design, mycket bling på den..
Länk här! Måste blogga på min egen blogg nu. Pusspuss ♥
» T Ä V L I N G «
Lottar ut design som finns i rosa & grå!
Är du intresserad? Klicka på länken nedan ↓
http://lillanatha.blogg.se/2011/june/tavling-lottar-ut-rosa-design.html
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0