beroende ?

Asså igentligen sims 3 är helt värdelöst endå sitter jag och drogar de en hel dag ?! Iaf ska måla mina garderobsdörrar när pappa köpt färg ska ta en paus från datorn de svider i ögonen liksom... Typ plocka tvätt och lite sånt :)

snart ett år sen. Och jag åker snart igen :D cykla förbi alla blommande träd. Och fåglar som piper och ljudet av flipflopsen (ja vladana du läste rätt) på strandpromenaden. Gladiatorskor på kvällen i stan och köpa värsta it väskan och bli helt kär i den tills den går sönder. fyfan LÄNGTAAAR !

Kommentarer
Postat av: Malin

JENNY... :( JAG VILL FÖLJA MED NÅGONGÅNG! :( ♥

2011-03-26 @ 19:23:46
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaha jag pissar på meeejjjj!!!!!!

2011-03-27 @ 19:27:32
Postat av: Kasparjessica

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-10-25 @ 08:02:35
URL: http://kasparjessica.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0