Finns alltid för dig ♥

Du kan ringa vilken tid på dygnet du vill. De säger jag bara till vissa. Jag finns för dig dag som natt. Tveka aldrig. Även om vi bråkat kan du ringa mig endå. Jag kan säga allt till dig. Jag kommer ihåg när jag va som din storasyster. Jag tog alltid hand om dig. Men sen vakna jag en dag och behövde en storasyster även om jag hade en fanns hon inte där lika mkt då som nu. Jag älskar dig du kommer alltid vara min syster. Men va gör vi nu när båda behöver någon ? Jag finns för dig du finns för mig. Ingen är storasyster elr lillasyster för de blir samma endå. Jag älskar dig jag vill aldrig förlora dig igen. ♥
















Dom här gamla minnerna kommer aldrig blekna ur mitt liv.

Gosis blondin ♥ Kattis brunett


Kommentarer
Postat av: elin <3

Jag finns alltid för dig med gumman <3 älskar dig så mkt !!! <33333

2011-03-23 @ 16:28:21
URL: http://danci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0