födelsedagspresenter ♥

min coola blatte clown :)

en bit till mitt nomination armband en bit kostar skit mkt óch jag får 1 elr 2 varje gång typ julafton elr födelsedag av min kusin och gudmor :)

Nomination italy heter det därifrån armbanden kommer kan visa hela armbandet senare om ni vill :)

present kort på 650:- och 300 :-

bio med emilia och robban ♥

hihihi hemliga presenten :)


Annat ↓

omg jag har inte ens photoshopat kolla mina ögon.



min coola syrra hahahahah

min syrra jag och robban sprang runt förut och sjön ''who were short shorts'' så skulle någon svara ''I were short shorts''

hahaha bara eken flickorna som fattar



Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

I am an eken girl and i get it okej svara inte på kommentaren på din blogg!

Hej! ♥

2011-03-03 @ 01:12:05
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0