jag är starkare utan dig (natha)

ledsen att ja bombar jennys blogg.
skriver ja det på min får allt o alla reda på det och
orkar inte alla snacken.....
tänkte på en klockren låt som jag lyssnat på ett par gånger förut.

[Sofijah]
Känner mig så ensam, så liten och svag
Kan inte nå dig när jag vill, behöver dig i min vardag
En sak jag undrar - Varför kunde du inte stannat kvar?
Drömmer mig bort, jag saknar dig och allt vi har
Jag gråter mig till sömns för jag saknar dig som fan
Försöker klara varje dag, men det är tungt att ta sig fram
Vill inte ha det såhär, men det är väl meningen
Vaknar med tårar och vill bara somna om igen
Du var den bästa, du var den enda
Du var så trygg och nåt sånt här fick inte hända
Jag trodde att du hade samma känslor för mig
Men nu vet jag, att jag är starkare utan dig
Kommer aldrig glömma, men vill inte minnas oss
Ju mer jag tänker på det så saknar jag oss
En dag i taget, som vanligt, fast värre
Du var min hjälte, men nu finns han inte längre
[Jennifer]
Ref. Dags att torka tårarna för tiden är förbi
Nu vet jag att ingenting håller förallti'
Allt jag ville va att du skulle behöva mig
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Men nu vet jag att jag är starkare utan dig
[Esanna]
Förstod det inte då, men allt faller på sin plats nu
De va för bra för att vara sant och lika så du
Du lura mig riktigt bra, hoppas du e stolt
För du gav mig ett löfte som du bröt, men borde hållt
Jag litade på dig men du gav mig bara svek
Allt jag nånsin ville ha, var din kärlek
Jag öppnade mitt hjärta å lät dig komma nära
Mitt misstag, för vi var aldrig ärliga
Trodde du var rätt men du var fel
Men jag älskade dig, du var min andra del
Kan inte sluta sakna de stunder när de var vi
Men är starkare utan dig, inget håller föralltid
Ångrar att jag kämpade, ångrar allt jag gav
För i slutet av sagan blev de jag som stod ensam kvar
Vill inte minnas dig men kan inte glömma helt
För i mitt hjärta finns du kvar i all evighet
Känner mig så ensam, så liten och svag
Kan inte nå dig när jag vill, behöver dig i min vardag
En sak jag undrar - Varför kunde du inte stannat kvar?
Drömmer mig bort, jag saknar dig och allt vi har
Jag gråter mig till sömns för jag saknar dig som fan
Försöker klara varje dag, men det är tungt att ta sig fram
Vill inte ha det såhär, men det är väl meningen
Vaknar med tårar och vill bara somna om igen
Du var den bästa, du var den enda
Du var så trygg och nåt sånt här fick inte hända
Jag trodde att du hade samma känslor för mig
Men nu vet jag, att jag är starkare utan dig
Kommer aldrig glömma, men vill inte minnas oss
Ju mer jag tänker på det så saknar jag oss
En dag i taget, som vanligt, fast värre
Du var min hjälte, men nu finns han inte längre
Dags att torka tårarna för tiden är förbi
Nu vet jag att ingenting håller förallti'
Allt jag ville va att du skulle behöva mig
Men nu vet jag att jag är starkare utan dig
Förstod det inte då, men allt faller på sin plats nu
De va för bra för att vara sant och lika så du
Du lura mig riktigt bra, hoppas du e stolt
För du gav mig ett löfte som du bröt, men borde hållt
Jag litade på dig men du gav mig bara svek
Allt jag nånsin ville ha, var din kärlek
Jag öppnade mitt hjärta å lät dig komma nära
Mitt misstag, för vi var aldrig ärliga
Trodde du var rätt men du var fel
Men jag älskade dig, du var min andra del
Kan inte sluta sakna de stunder när de var vi
Men är starkare utan dig, inget håller föralltid
Ångrar att jag kämpade, ångrar allt jag gav
För i slutet av sagan blev de jag som stod ensam kvar
Vill inte minnas dig men kan inte glömma helt
För i mitt hjärta finns du kvar i all evighet
Dags att torka tårarna för tiden är förbi
Nu vet jag att ingenting håller förallti'
Allt jag ville va att du skulle behöva mig
Men nu vet jag att jag är starkare utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0