hemma nu shiiiit vilken rolig daaag :D

Dagen började med skola sen skulle vi haft syslöjd men den va inställd så drar jag och några brudar från klassen hem till Isabell i klassen och hoppade studsmatta och voltade lite sen kom killarna från klassen (bora, marko och sani) så vart jag så rädd så jag drog sönder isabells handtag opsiii hhihiiihh... Sen hoppa vi lite med killarna och typ hoppade från Isabells tak sen började dom ta våra saker (överraskning) sen låg alla tjejer som fått tillbakja sina saker på studsmattan och sola naaajjjccceeee vare. Sen åkte vi till skolan och efter skolan gick jag och Vladiii till centrum och jag kollade på lite bikinis hittade ingen... Men det var en as bra dag :D
Min fina piercing när vi låg och solade :D
Moa
Bora dansar...
Mikalinn och Moa
Killarna hähähä dom kommer döda mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0