SÅHÄÄÄÄR OMOGET

"NÅGON" loggade in på min facebook och facerapade mig och skrev lite grejer inne på chatt nu har jag iaf bytt lösen. Fast vet inte vilka jag ska lita på längre känner mig rätt vilsen i mitt liv just nu vet inte va jag ska göra. Vet inte längre vem jag är. Jag behöver nån som finns där men vill inte direkt be om hjälp och jag vet att om någon säger "finns där för dig" så skriver dom så bara för att alla gör så. jag har verkligen svårt att lita på folk och de kan göra mig lite dryg. Då ger dom upp hur lätt som helst man ba men hallå trodde du kände mig. Jag vet helt enkelt inte vem jag är längre och jag vet inte hur jag ska hitta mig igen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0